Followers

Wednesday 12 October 2011

MERDEKA~

ASSALAMUALAIKUM and a very good morning..( :   apa khabar??hope korang semua sihat...tengok tajuk kat atas tuh...ehh2 MERDEKA lah....bukan ker merdeka da lepas lama dah?? nie nak citer lah nie..kejap yer..baca sampai habis tau..lepas tuh follow...nanti saya follow awak balik erk...<3
tajuk kat atas tuh xder kena mengena langsung dengan merdeka yang 31 OGOS..faham??nie merdeka sebab aku da habis exam penilaian menengah rendah(PMR)....yer lah aku tahun nie kan PMR so da merdeka lha kan..btw sorry erk aku merdeka lambat sikit ...actually aku buzy sikit sebab ada banyak masalah yang kena diselesai kan...so baru hari nie aku kurang buzy...hehe....
eehhh2 syahiera jangan na merdeka sangat lha kan...tengok result dulu camne baru leyh merdeka....hope result aku ouke lha kan...sebab aku takut sangat kalau result aku yang aku dapat tak sama dengan apa yang aku impikan....hope dapat banyak A' lha kan...so korang2 semua boleyh lha tolong doakan untuk aku sekali tau...thanx....<3<3<3
ouke lha setakat nie dulu aku update blog....rindu sangat nak tulis blog..sebab tuh aku update blog hari....rindu awak juga yer wahai blogger2 sekalian...ouke..enjoy yourself!!! ( :
jangan lupa follow yer...nanti saya follow awak balik erk???ily ...muahhh...<3