Followers

Thursday 20 October 2011

waiting for someone!

ASSALAMUALAIKUM and hey guys....lame giler aku tak update blog...wahai blogger-blogger sekalian korang apa khabar?sihat tak?hope semua orang sihat lha kan..:)
tajuk kat atas tuh tentang sape erk??aku tak boleyh na citer sekarang sebab aku tak tahu lagi apa perasaan dye kat aku..tapi memang sejujur-jujurnya aku tunggu dye...actually aku da tunggu dye da lama pown..and aku da lama suka kat dye..tapi takkan lha perigi mencari timba kan!!!dye nie sekejap hilang sekejap ada...kadang-kadang aku pown hairan kenapa dye wat aku camnie...tahun lepas aku ngan dye gado besar..sampai lha satu masa dye cakap jangan gangu dye lagi...lepas tuh aku tak pernah pown antar mcg dekat dye...then satu hari tuh masa bulan 11 kalau tak silap dye antar mcg kat aku..aku happy giler lha time tuh...haha..sejak tuh lha kami mcg balik seperti biasa lha...

*nanti aku update blog laen lha....gtg sayang2 sekalian...nanti aku update and sambung citer lagy...nyte semua..mimpi yang indah :))