Followers

Thursday 22 September 2011

rindu awok...:)

Assalamakualaikum and salam sejahtera..hey korang..apa khabar??hope sihat lha kn...lama giler tak update blog nie...rindu awak lha..#mauhhh <3 <3
so aku tak selalu update blog pown ada sebab k..bukan sebab saja-saja...tapi disebabkan kekesibukan aku untuk sementara waktu nieyh sebab orang nie na ambil exam..exam ape?ce teka ce teka!!exam PMR lha..muda lagi kan..huhu..persediaan aku untuk exam 25% sahaja..haha..75% lagi aku tengah mencari dan membaca buku..:))
jadi blogger-blogger sekalian saya harap awak semua mendoakan saya yang terbaik yaa..sayang awak..#nah saya bagi flying kiss sikit sebab tolong saya...muaahhhh <3 :) sekarang saya kena lebih menghargai masa kalau nak berjaya kan...saya akan rindu awak semua :) take care..paipai


#da masuk blog saya nie jangan lupa follow erk?nanti saya follow awak balik..:) thank you