Followers

Wednesday 30 November 2011

ombak rindu


lama ta update blog..rindu korang...aku sibuk sejak kebelakangan nie sebab bola jaring...aku pergi melaka untuk peringkat kebangsaan..best gileerrr...memang susah na lupa kenangan kat sana...korang sehat ta?hope korang sehat lha kan...aku sehat cuma saket tekak jer..nanti lama lama lama ok lha kan...

korang korang esok kan citer ombak rindu akan keluar kat pawagam...citer tue sebenarnya dari kisah novel right?korang pernah baca citer tue?kalau pernah mesti korang tahu best ke ta kan...



korang na tahu ta ramai giler kod yang update status pasal ombak rindu nieyh..aku tahu korang da ta sabar na tengok kan...tapi sabar sabar ya sayang..sabar tue kan separuh daripada iman kan...aku pown sebenarnya da ta sabar na tengok..aku da kasi tau mak aku esok na pegi tengok citer tue then mak aku ta larang pown...aku ingat mak aku ta kasi sebab susah jugax kalau na keluar malam malam kan..tapi mak aku kasi jer keluar...yess!!!heppy giler nieyh...

ok stop update..saket tekak yang teramat amat lha saket..k bye sayang...i love you saranghae
OMBAK RINDU WAIT FOR ME!!!