Followers

Thursday 17 November 2011

MALAYSIA boleyh



weiyh weiyh korang tengok bola tak tady??oppsss sory tak sempat na tanya khabar korang kan??sehat tak??aku sehat dah weiyh..cuma suara aku  jer belum sehat..sengau gitu..:P

ok malam nieyh kita citer pasal bola sepak nak...tepat pukul 8 malam aku dengan family aku da terpacak kat depan tv sebab na tengok bola punya pasal..HAHA *salah satu cara untuk kita berkumpul ramai-ramai dengan seluruh family <3 tak gitu??;)

hari nie MALAYSIA vs INDONESIA kan kan??malaysia 1 indonesia 0..sah sah lha aku sokong MALAYSIA negara yang ku cintai..muahaha..<3 malaysia menentang indonesia..malaysia menang..yeayyy~aku sayang malaysia..saranghae..<3 terima kasih sebab bagi malaysia menang.. dalam facebook tadi banyak gila yang update status pasal bola weiyh...aku pown update jugax..hehe

dan yang bestnya malaysia dapat ke separuh akhir..memang belum masuk final tapi aku happy giler...:))walau apa pun malaysia the best!!bersemangat ke arah kejayaan..:)) k bye..