Followers

Thursday 22 December 2011

Result PMR





Kalau tak jawab berdosa yer awak tapi kalau jawab awak sayang saya :P hehe morning everyone!korang sehat?hopefully korang semua sehat lha yer...aku jer tak!tengok result PMR aku jer terus DEMAM . okeyh jum kite kongsi nak tak result korang yang cemerlang tue?jum ler... ;) 
Hari khamis 22/12/2011 telah membuktikan kita semua belajar ker maenII kan!okeyh seriously aku memang maen banyak daripada belajar..so memang tak dinafikan lagy lha kan result aku pown cukupII makan jer...err menyesal tak sudah weiyh..tapi menyesal pown dah tak der guna dah ..
Masa kat sekolah kemarin aku nangisII jer sebab kawanII aku dapat result ok dari aku..err aku taknak macam nie..aku rasa aku lha orang paling bodoh dalam dunia ! result aku B jer banyak..kenapa A sikit jer. arghh~kakak aku boleyh buat family aku bangga dengan dye tapi kenapa aku tak?damn 
Ya ALLAH tolong lha hambamu ini..permudahkan jalan aku didunia yang sementara ini Ya ALLAH..berikan lha aku kejayaan di dunia dan di akhirat!amin ~
Kepada budaxII yang akan ambil PMR tahun hadapan aku harap sangat jangan maen banyakII..kalau tak jadi macam aku nie..result pown cukupII makan jaa...kalau na maen memang boleyh tapi jangan keterlaluan :)
okeyh lha ..malas na tulis panjangII korang pown mesty bosankan baca entry nie...
PMR memang bukan penentu masa hadapan tapi SPM.so pada sapeII yang result dye tak berapa memuaskan jangan risau kita still ade SPM..Do the best for SPM :)