Followers

Sunday 4 December 2011

CAPITAL A


korang sehat?hopefully korang sehat erk!!kalau ta sehat jangan lupa makan ubat ya sayang!!
so berbalik pada pangkal jalan..
hari nie merupakan hari yang paling best dan susah aku na lupakan ..
na tahu kenapa?oke meyh aku na citer!
setelah sekian lamanya aku ta jumpa CAPITAL A hari nie aku terjumpa dye dekat panggung wayang!
YA ALLAH!!masa tue tuhan ja tau betapa gembiranya aku sebab boleyh jumpa dye lagy..
selepas cuti sekolah memang aku ta lagy jumpa dye langsung!
aku selalu citer pasal dye dekat kak aku!!
dan kak aku faham aku sebab tue lha kalau da apaII masalah aku selalu citer dekat kak aku!!
oke na tengok capital a aku ta?(abang angkat aku)

                  nie lha abang angkat aku!!masa jumpa aku tady bukan maen terkejut lagy dye...HAHA

hensem ta?na ngorat erk??alololo dye dah berpunya sayang!!nty kalau dya putus aku tolong korang dapatkan dya erk!!!haha
lagy satu CAPITAL A !sory sayang xde gambar dye lha...aku baru na tunjuk CAPITAL A aku kat korang tapi ta de gambar pulak kan!!sory!!!tapi jangan risau kalau diizinkan suatu hari nanty aku akan perkenal kan kat korang!!HEHE sebenarnya tady aku jumpa dua dua capital A aku kat wayang citer ombak rindu!!alahai!!sweet weiyh capital a tue tengok aku!!tapi bukan abang aku lha...abang aku tue tengok tengok jugax sampai terbeliak mata dye tengok aku sebab terkejut gilerr weiyh..muahaha..*kesian kau abang free kena kutuk dengan adek ;) ok setakat nie dulu aku na update status pasal CAPITAL A...

CAPITAL A---->saya sayang awak !!! <3<3<3
CAPITAL A a.k.a abang----->adek sayang abang... ;) kalau abang baca mesty dye gelak kan!!alolo..jangan gelak nty adek merajuk karang baru tau!! :P